Bokparadiset

Månadssammanfattning Juni

Kategori: Sammanfattning



55. Rubinernas bok - John Stephens
56. Den glädjelösa ön - Enrique Fernándes 
57. Farlig förmåga - Jessica Spotswood
58. Wanted - Anna Hansson & Marie Nilsson
59. Flirting in Italian - Lauren Henderson
60. Rädda mig inte - Tahereh Mafi
61. Chasing Brooklyn - Lisa Schroeder
62. Always a witch - Carolyn MacCullough
63. Cross my heart and hope to spy - Ally Carter
64. Sommar för evigt - Jenny Han
65. Spotlight - Meg Cabot
66. Klappa händer små - Dan Rhodes
67. Torn - Amanda Hocking
68. One day: Three ways - Amanda Hocking (Glömde nämna i videon)
69. Demonglass - Rachel Hawkins
70. Owly - Andy Runton

Antal Böcker: 16 st
Antal svenska/Engelska: 8/8
Antal sidor: 4150 sidor
Antal kortisar (under 200): 4 st
Antal tegelstenar (över 500): 0st
Påbörjade böcker: Irondaughter, Lolita och Grimm's farie tales 
Författarnas nationaliteter: USA (12) Storbritannien (2) Sverige (2) Spanien (1)

Köpta: 7
Rec-ex: 3
Lånade: 2
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 3
Bokvänsbok: 1

Påbörjade serie: 2

Uppföljare i serie: 8

Avslutade serie:
1

Sammanfattning: Läste nästan bara bra böcker denna månade. Väldigt jämt mellan engelska och svenska böcker. Första veckan i juli är det ju Läs-A-Lot så jag hoppas att jag kommer börja stenhårt nästa månad! 
Vad tyckte ni om wrap-up videon förresten? :) 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag håller med dig om att det är jätteroligt med Wrap up-videor! Och din var toppenbra! :) Dock har jag själv funderat på om jag kanske också ska göra det, men jag vet inte...

    Svar: SV: Tack! Du är alltid så snäll Anna!
    JA GÖR MER VIDEOS!
    BokParadiset

    2013-07-01 | 17:11:12
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här: