Bokparadiset

Packar väskan!

Kategori: Allmänt



Imorgon på förmiddagen ska jag äntligen åka ner till stugan. En veckas semester, verkligen välförtjänt. Så det här är det jag har planer på att läsa, ja lite optimistisk är jag nog. Men man vill ju inte hamna boklös. Dock hoppas jag ju att det kanske blir en eller annan bok köpt också, hihi. 

I alla fall har jag tänkt köra recension race, en recension per dag, har så fruktansvärt många att skriva så det kommer bli toppen! Just nu jobbar ungefär hela tiden och all min lediga tid går åt till vänner så bloggen har verkligen blivit lidande så det ska bli riktigt kul att lägga tid på den igen! 
 

Kommentarer

  • Beate säger:

    Jag tycker mig se ett lite blått tema på böckerna du ska ha med dig ;) Hoppas du får det superbra!

    Svar: SV: hahah visst är det de! Jag tänkte också på det men undrade om någon annan skulle se det. Plus att på tåget ner läste jag "En man som heter ove" som också är blå! :D
    BokParadiset

    2013-07-28 | 13:04:02
    Bloggadress: http://bokbeate.blogspot.com
  • Petra säger:

    Hoppas du får en trevlig semester! :)

    Svar: Sv: Tack Petra! :)
    BokParadiset

    2013-07-29 | 12:03:06
    Bloggadress: http://petrasbokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: