Bokparadiset

2013 Statistik del 3

Kategori: Sammanfattning

Detta var de sju förlagen som jag läste flest böcker ifrån. Tycker det är kul att två amerikanska förlag har kommit med på den listan. Sammanlagt läste jag böcker ifrån 56 olika förlag. 
 
Såhär var betygen fördelade. Endast 9 böcker som fick under betyget helt okej. Dock är det inte så konstigt, jag läser jag endast böcker som jag tror att jag kommer tycka om. 

Under 2013 läste jag fyra klassiker. 
 

Läs även del1 och del2 av 2013:s sammanfattning. 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Håller med - kul att utländska förlag tagit sig in i toppen! Vet inte alls hur det såg ut för mig förra året men kanse borde spana in..

    Svar: SV: Ja verkligen, dock finns det ju så sjukt många så det är svårt att läsa många från samma ^^ Det tycker jag! :)
    BokParadiset

    2014-01-12 | 21:37:21
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här: