Bokparadiset

P.S Lycka till ikväll

Kategori: Biografer&Memoarer

 Klicka på bilden för att komma till handlingen. 
 
Titel: P.S Lycka till ikväll
Författare: Håkan Hellström
Förlag: Telegram bokförlag
Utgivningsår: 2013

Nu vet jag inte hur stora fan ni är av Håkan Hellström, men jag är ett fan i alla fall. När denna boken släpptes så vaar Håkan på bokmässan. Jag stod i kön för att få komma in och lyssna på han. De tog in 200 st. Jag var 202. Den besvikelsen alltså. Jag blev så arg så jag nästan började gråta.
 
Men jag gjorde det till en fin upplevelse när jag läst boken. Jag satte på samma musik som jag höll på att läsa om, vilket jag verkligen kan rekomendera. Efter att ha läst hans bok så känns det som om man känner honom ännu djupare än bara genom hans musik. Det blir liksom mer personligt. Boken är otroligt ärlig och det finns inget censurerat. 

Det enda negativa jag har att säga om boken är att i pocketversionen så har de inte anpassat texten efter bilderna. Mitt i en mening kan det plötsligt komma en massa bilder och så kommer slutet på meningen tio sidor senare. Men annars är den toppen! 

Antal sidor: 233
Första meningen: När de frågade mig om vi skulle göra en fotobok så var det bara att tacka ja, en smula generat. 
Betyg: 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: