Bokparadiset

Serier

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag en lista på serier jag följer. 39 stycken är det. Vissa kan jag inte fortsätta för jag väntar på nästa boken men i de flesta serier är det åtminstonde en bok som jag kan läsa. Jag har tänkt att detta året ska jag försöka hinna avsluta en hel del serier innan jag påbörjar en massa nya och dessutom läsa fortsättningarna ganska så snabbt. Än så länge har jag avvslutat fem serier och läst 16 uppföjare. 

 
Är ni också sådana att ni läser en himla massa serier eller kan ni begränsa er? 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag är precis likadan, men det är bra att ha en lista så att man kan ha lite koll.

    Svar: SV: Ja verkligen, trodde inte det var så många som det var, dessutom glömde jag ändå några..
    BokParadiset

    2014-05-16 | 16:23:12
    Bloggadress: http://mittbokligaliv.blogspot.se
  • Malin säger:

    Jag håller på med en massa serier också, trodde inte att det var så många men när jag började skriva upp dem så insåg jag att det var mycket fler än jag hade trott!

    Svar: SV: Eller hur jag trodde inte heller det var så många, dessutom valde jag att inte fortsätta med vissa eller. Och efter att jag skrivit inlägget så insåg jag att jag glömt några..
    BokParadiset

    2014-05-16 | 16:52:03
    Bloggadress: http://jagochminabocker.blogspot.se/
  • Klara säger:

    Jag tror jag håller på med femton stycken serier just nu så jag har lite svårt att begränsa mig! :)

    Svar: SV: 15 serier är ju skitbra! Jag är ju ändå uppe i över 45 st så det tycker jag inte är dåligt!
    BokParadiset

    2014-05-23 | 09:05:09
    Bloggadress: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här: