Bokparadiset

The woods

Kategori: Comics och Graphic novel

 
Titel: The woods
Författare: James Tynion och Michael Dialynas
Serie: #1 The woods
Förlag: Boom! studios
Utgivningsår: 2014
Sidantal: 128

Handling: On October 16, 2013, 437 students, 52 teachers, and 24 additional staff from Bay Point Preparatory High School in suburban Milwaukee, WI vanished without a trace. Countless light years away, far outside the bounds of the charted universe, 513 people find themselves in the middle of an ancient, primordial wilderness. The answers will prove stranger than anyone could possibly imagine.

Det här albumet gav mig väldigt mycket frågor. Men jag hoppas få svar på det i nästa album, några i alla fall. Eller så får jag ännu fler frågor.

Jag gillar i alla fall att alla karaktärer är så olika och har även helt olika tänk på vad man borde göra. Dessutom tycker jag det gör det mer trovärdigt, att några försöker ta över ledarrollen osv.  Killen som är helt galen tycker jag är väldigt intressant, han som tror att han är mycket smartare än alla andra. Det är kul att alla är så olika.

Tecknarstilen är okej men jag älskar färgerna det har valt. Superfint tycker jag. Jag kommer absolut att läsa fortsättningen. 

Kommentarer

  • Jamie säger:

    Är väldigt sugen på att prova att läsa ett seriealbum :)

    Svar: sv:Låna ett på biblioteket så ser du vad du tycker! :)
    BokParadiset

    2015-11-21 | 11:39:58
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se
  • MissMagic säger:

    Åh låter intressant. Älskar att läsa serier. Ska kolla upp denna :)

    Svar: Sv: Gör det!
    BokParadiset

    2015-11-21 | 20:02:01
    Bloggadress: http://https://missmagicscabinet.wordpress.com

Kommentera inlägget här: