Bokparadiset

Status just nu.

Kategori: Allmänt

Har verkligen kommit tillbaka till läsningen och det är såå härligt. Alltså blir så glad att jag har lässlusten tillbaka och jag vill typ bara läsa alla böcker i hela hyllan. Tyvärr finns ju inte tiden till för att läsa så mycket jag vill, men så är det ju alltid hahah. 
 
Just nu håller jag på att läsa Splintered och det inte är alls vad jag förväntat mig. På ett posititvt sätt. Jag har bara läst typ 50 sid men nu har jag stora förväntningar på boken för början älskar jag alltså. Jag hoppas på att jag ska hinna med min TBR för månaden men tyvärr är det nog väldigt tveksamt haha. 
 
Hur går läsningen för er just nu? :) 

Kommentarer

  • Malin A säger:

    Vad kul! Splintered står oläst i min hylla sedan 2 år. Det var egentligen ett felköp från min sida så har aldrig varit så sugen på den. Kul att se vad du tycker!

    Svar: åh va typiskt! Får hoppas att boken fortsätter lika bra 👏
    BokParadiset

    2016-04-19 | 23:42:59
  • Louise säger:

    Det är så underbart när man har läsflow! :) Själv har jag lite medel läsflow eller hur man nu ska beskriva det. Det flyter på bra, på ett skönt sätt, men det blir inte ofantligt många böcker att lästa. Så lite medel ;)

    Svar: Visst är det! Men ett medelflow är ju inte så dåligt heller, härligt när man ligger stadigt med läsningen ändå :)
    BokParadiset

    2016-04-20 | 09:49:37
    Bloggadress: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: