Bokparadiset

2015 statistik del 3

Kategori: Sammanfattning

Detta är de sju förlagen jag läste flest böcker ifrån. Totalt läste jag ifrån 61 olika förlag och därav var 26 svenska förlag (om jag har räknat rätt). 
 
Såhär såg böckernas betyg ut, oftast är jag nog lite för snäll när jag ger betyg så detta är så jag hade gett betygen idag och kanske inte så jag gav dem när jag läste ut dem. Sen hade jag gärna velat ha ett steg mellan gillar och helt okej, typ gillar mycket och gillar lite. Men i år har jag verkligen läst så himla mycket bra böcker, böcker jag gärna velat läsa. 
 
Klassiker/kult böcker jag läste var: 
 
 

Kommentarer

  • Malin A säger:

    Jag går på magkänslan och följer goodreads gradering
    1= gillar ej
    2= ok
    3= gillar
    4= gillar mkt
    5= fantastisk!
    Brukar resultera i mestadels 3:or och 4:or då jag tycker det ska mkt till innan en bok är helt fantastisk.

    Svar: sv: Ja jag tänkte att jag nog också får börja med den typen av gradering!
    BokParadiset

    2016-01-17 | 13:28:16

Kommentera inlägget här: