Bokparadiset

#96 Book haul!

Kategori: Nya böcker

Det har kommit lite nya böcker, dock glömdes en bok och dagen efter jag spelat in kom det två till i brevlådan så jag fotade dem, eftersom jag inte orkar spela in en ny video. Som sagt säg till om ni läst någon av böckerna eller vilken jag borde börja med! 
 
 
 
Från ett bokbyte med Tina!
 
 
Två recex! Ett ifrån Semic, tusen tack för den. Har verkligen väntat på att den här ska släppas sen jag läste ut bok två. Sen en väldigt oväntat bok som jag aldrig har hört om och den kommer ifrån bokförlaget Långenskiöld, så tack för den!

Kommentarer

  • Elvira säger:

    Åå ska sabaa tahirs serie bli fyra!?! Vet dock inte riktigt hur jag ska känna. Älskade första men en blir ju lite tveksam.

    Svar: Ja jag blir också tveksam när jag hörde det, men hört det ifrån tio olika att det kommer bli en serie på fyra böcker...
    BokParadiset

    2016-09-26 | 15:18:43
    Bloggadress: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
  • Malin A säger:

    Vilket fint omslag det var på Furthermore! Blev rätt med underlandet denna gång ;)

    Svar: Hahha hörde du betoningen på det också? HAHAH tänkte verkligen på dig när jag spelade in det! JA omslaget är såå fint, är också ännu finare i verkligheten :)
    BokParadiset

    2016-09-26 | 15:28:39
  • Petra säger:

    Dangerous Girls är verkligen vansinnigt bra. Hoppas att du kommer att tycka om den + resten av böckerna. :)

    Svar: Måste läsa den snart!!!
    BokParadiset

    2016-09-27 | 08:39:45
    Bloggadress: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
  • Malin A säger:

    He he japp. Jag kände mig lite träffad ja ;-)

    Svar: Blev så nöjd över att jag sa rätt också, haha!
    BokParadiset

    2016-09-27 | 14:03:19

Kommentera inlägget här: