Bokparadiset

Bokbyte

Kategori: Bokbyte

Här kommer en massa böcker som nu letar nya hem. Antingen kan vi byta böcker eller så kan ni få köpa för en billig peng, kommentera antingen här eller maila mig på [email protected]. Undrar ni över skick så är alla böcker som jag köpt nya, ser helt nya ut forfarande, eller undrar ni över något annat så fråga! 
 
Hela Mortal instrument serien av Cassandra Clare. 
 
Sista sommaren (med dig) - Ann Brashares
Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
En oväntad semester - Marian Keyes
Blodröd väg - Moira Young
Down the rabbit hole - Peter Abrahams
Scarlet - A.C Gaughen
The ghost child - Sonya Hartnett
Angelfall - Susan Ee
 
Ett veck i tiden - Madeleine L'Engle                         Wake - Amanda Hocking
Korpmåne - Therese Henriksson                             Tid att dö - Anne Cassidy
På andra sidan Fågelsången - Stefan Casta           Vid din sida - Anne Cassidy
Mississippi - Hillary Jordan                                       Mörklagd - S.C Ödman
Sherlock Holmes - Sir Arthur Conan Doyle              När jag vaknar finns du inte - Cat Patric

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Skulle kunna tänka mig att köpa ett veck i tiden. :) har handlat av dig förut! Min mail är [email protected]

    Svar: Jag skriver till dig på instagram!
    BokParadiset

    2016-09-07 | 22:14:53
  • Frida säger:

    Hej! Jag är intresserad av dom 4 sista böckerna i Mortal instruments serien om dom finns kvar :) [email protected]

    Svar: Det var en som ville ha hela serien så tyvärr inte...
    BokParadiset

    2016-09-07 | 23:24:24
    Bloggadress: http://nouw.com/boktokig

Kommentera inlägget här: