Bokparadiset

Fem år efter alla andra...

Kategori: Övernaturligt

 
Den här serien var superpopulär för fem år sen, eller kanske till och med ännu fler år sen? Men nu har jag äntligen plockat upp den. 

Vi följer Evie som kan känna av andra övernaturliga varelser. Hon jobbar typ för FBI fast för övernaturliga varelser. Men plötlsigt börjar allt vändas upp och ner. 

Jag måste säga att jag gillar Evie väldigt mycket som person. Hon är rolig och sarkastisk. Första boken hände det väldigt mycket hela tiden vilket verkligen gjorde läsningen spännande. I andra boken tykte jag tempot var en aning lägre. 

Trots att jag kan tycka att vampyrer, varulvar osv kan vara lite uttjatat så måste jag säga att jag tycker om den här serien trots allt. Jag har sista boken i hyllan som troligen blir läst i början av nästa år. 

Betyg: 3.5/5 och 3/5 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: