Bokparadiset

Läst 2018

Kategori: Läst 2018

Januari: 

1. 4.50 från paddington - Agatha Cristie
2. Every heart a doorway - Seanan McGuire
3. Förrädarna - Camilla Lagerqvist (Ljudbok)
4. Dagboken från imorgon - Cecilia Ahern
5. Rebel Spring - Morgan Rhodes
6. Universum i din hand - Christophe Galfard (Ljudbok)
7. 50 sätt att träffa den rätta - Lucy-Anne Holmes
8. Konsten att vara Caroline - Peter Barlach (Ljudbok)
9. Nyckeln till Caroline - Peter Barlach (Ljudbok)
10. Saga vol 5 - Brian K. Vaughan
11. Inte helt perfekt - Lucy-Anne Holmes
12. Det är jag som är Caroline - Peter Barlach (Ljudbok)
13. To kill a mockingbird - Harper Lee
14. My true love gave to me - Stephanie Perkins m.fl
15. Carolines pris - Peter Barlach (Ljudbok)
 
Februari:
 
16. Crenshaw - Katherine Applegate (Ljudbok)
17. Finding Audrey - Sophie Kinsella
18. I hate fairyland vol.3 - Skottie Young
19. Det handlar om oss - Åsa Ringdahl (Ljudbok)
20. Cress - Marissa Meyer
21. All the light we cannot see - Anthony Doerr
22. Analfabeten som kunde räkna - Jonas Jonasson (Ljudbok)
23. Mitt liv och jag - Cecilia Ahern
24. Alla mina vänner är superhjältar - Andrew Kaufman (Ljudbok)
25. 

Kommentarer

  • jeanette eriksson säger:

    läser böcker.=) i massor, det va så jag snubbla in hos dig. Gottar i mig lite boktips och jag ligger så efter i min tid. lyssna på böcker har jag aldrig gjort, -så jag behöver tips om vad jag ska prova för appar(rekommendation) måste börja lyssna på böcker, har en kolonilott, som jag ibland inte åker till för att jag vill läsa.! men nu då så kan jag göra det samtidigt.=) haha perfekt!! gillar känslan av böcker, hålla i, se och läsa, men dags att ta steget vidare./ lyssna på engelska ska jag med, härligt/ läsa går för segt. tack för lästips & lyssnartips Tack

    2018-08-12 | 10:02:59
    Bloggadress: http://parlansmag.se
  • ❤️ Joanna is interested in you! More info: https://cutt.us/3rCxx?h=e88567c0cf0bc323e2581b98c658acf3- ❤️ säger:

    8ivcdzf

    2022-04-18 | 16:33:22

Kommentera inlägget här: