Bokparadiset

50 Sätt att träffa den rätta - Lucy-Anne Holmes

Kategori: Humor

Sarah är singel och jobbar som skådespelare. Hon har varit singel ett tag och frågar darför en kille i baren hon brukar gå till. Hon blir nobbad. Detta blir hon alldeles förkrossad av, hon vill aldrig ha något med kärlek att göra igen. Men hennes familj tycker annorlunda, de anmäler henne till en dokusåpa fast hon inte vill. Hon kommer inte med, men hon blir faktiskt ledsen när hon inte gör det, så hon startar en bogg. En blogg som handlar om 50 sätt att träffa den rätta.


Jag fullkomligt älskar denna boken. När jag väl börjat läsa den kunde jag inte sluta. Den var så otroligt roligt och det förvånar mig inte om det blir film!
Den är välskriven och lätt att ta in, det finns faktiskt inget dåligt att säga om boken.

Första meningen:
Utgivningsår:
Förlag:
Författarens hemland:
Antal sidor:
Betyg:
Första meningen: Jag är singel.
Utgivningsår: 2011
Förlag: Basil
Författarens hemland: Storbritannien
Antal sidor: 356
Betyg: 5+