Bokparadiset

Raahas tidsmaskin - Tony Manieri

Kategori: Ungdomsböcker



För sex år, åtta månader och elva dagar försvann min föräldrar spårlöst. Jag har bestämt mig för att avsluta deras arbete med tidsmaskinen och göra allt för att hitta dem. För jag vet att de lever. Det måste vara så....
Det är en väldigt bra äventyrsbok. Äventyren Sam är ute på är alla helt olika och det är bra. Annars kan det lätt bli så att alla äventyr börjar likna varanndra. Fast jag tycker det var ganska lätt för han ändå i slut ändan. 

Boken känndes väldigt lång, även om det var viktiga saker känndes det som om det tog en evighet att läsa ut den, även om den var bra och spännande.

Nästa del i serien kommer ut i höst. Den ska jag självklart läsa. Ska bli kul att läsa om vad den handlar om även om jag redan vet lite. 

Utgivningsår:
Förlag:
Författarens hemland:
Antal sidor:
Första meningen:
Betyg:
Utgivningsår: 2011
Förlag: B.Wahlströms
Författarens hemland: Sverige
Antal sidor: 341
Första meningen: Överintendent Charles Buchanan läste det kortfattade meddelandet två gånger.
Betyg: 3+/5