Bokparadiset

2x miniseriealbum

Kategori: minirecensioner

 
Ett litet seriealbum i ett litet format. Trodde det skulle vara roligt men det var de inte alls. Tycker handlingen var ganska torftlig och inte speciellt rolig. Gillar inte riktigt tecknarstilen heller. Pocketversionen är uppdelad i två dock är det inget jag kommer läsa. 

Titel: Askungens systrar Författare: Joanna Rubin Dranger Utgivningsår: 2006 Förlag: Alberts bonnier förlag Antal sidor: 272 Betyg: Gillar inte.  

 
Väldigt söta bilder, Owly är så söt! Även om det inte är någon text med i boken förmedlar den mycket känsla. Har för mig att det finns fler böcker om Owly dock är det inget jag kommer att läsa. 
 
Titel: Owly Författare: Andy Runton Serie: # Owly Utgivningsår: 2012 Förlag: Top shelf productions Antal sidor: 157 Betyg: Helt okej! 

Kanske passar böckerna er bättre än mig? De finns i mitt bokbyte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: