Bokparadiset

Läs-A-Lot julen2013

Kategori: Läs-A-Lotjul2013

Nelly och Bella har tagit tag i att ha en Läs-A-Lot under julen. Det börjar den 25 vid midnatt och slutar den första vid midnatt. Hur kul som helst då det inte gick så bra för mig i sommras så har länge velat ta igen det! Tyvärr så jobbar jag en del dessutom har jag ganska mycket inplanerat dessa dagar. Men ska göra så gott det går och sitta och sträckläsa när jag kan! 

Dessa är de böckerna jag valde ut lite på måfå att läsa, har även försökt att blanda det med genre, språk och format. 


Arielles första kärlek
Nattens begär
Gåvan
Dash & Lily's book of dares (Som jag precis har börjat)
Berövad
Paper towns

Mina mål:
Läsa 1000 sidor, motsvarar ungefär 143 sidor om dagen
Läsa en hyllvärmare
Läsa för att det är kul

Ska ni vara med? :) 

Kommentarer

  • Bella säger:

    Vad roligt att du vill vara med! Ska bli så kul :D

    Svar: SV: Är så taggad!
    BokParadiset

    2013-12-23 | 19:50:34
    Bloggadress: http://bellasbok.blogg.se

Kommentera inlägget här: