Bokparadiset

Läs-A-Lot Dag 2 + 3

Kategori: Läs-A-Lot2013



Dags att göra lite uppdatering, hann verkligen inte göra någon igår.. 

Men dag 2. Läste jag ut Iron daughter, så en bok utläst. Började läsa En nannys dagbok som är min hyllvärmare.

Antal lästa sidor: 273
Totalt antal läsa sidor: 325

Dag 3. Fortsatte läsa En nannysdagbok. Är på sida 197. 

Antal lästa sidor: 100
Totalt antal lästa sidor: 425

Som ni ser ligger jag lite efter med sidantalet. Borde ju ha läst 600 sidor, men idag är det sol så ska lägga mig i hängmattan och bara LÄSA! 

Kommentarer

  • Gia - Bokfrossa säger:

    Det låter härligt, här verkar inte solen vilja titta fram.

    Svar: SV: Njae solen varade inte så länge här, så himla tråkigt!
    BokParadiset

    2013-07-03 | 13:02:10
    Bloggadress: http://bokfrossa.wordpress.com/
  • Anna säger:

    Svar: Tack! Kan inte förstå att det redan gått tre år!

    Hoppas du lyckas komma ikapp med Läs-A-Loten! :D

    Svar: SV: Tiden går fort!
    Jadå, igår knappade jag in med 16 sidor, haha :d
    BokParadiset

    2013-07-03 | 20:41:17
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se
  • Beate säger:

    Jag tycker du har lyckats bra! :D Jag håller också på med Läs-A-Loten :) Ska försöka uppdatera om det på min blogg snart, kom ju hem från Skottland igår ;D
    SV: HAHA, nej det kommer nog ta ett RÄTT bra tag innan jag läser om Borta med vinden xD

    Svar: SV: Tack! :D Ja det är lite svårt med uppdateringarna men det är kul, ska bli kul att se din när den kommer upp! :D
    Haha, nä jag menar väl det XD
    BokParadiset

    2013-07-04 | 10:44:27
    Bloggadress: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här: