Bokparadiset

Giftet

Kategori: Fantasy

 Klicka på bilden för att komma till handlingen. 
 
Titel: Giftet
Författare: Maria V. Snyder
Serie: Yelena Zaltana
Förlag: Harlequin
Utgivningår: 2013

Jag tycker Yelena är ascool. Hon vågar säga ifrån och är helt enkelt väldigt smart. Jag gillar nog Valek ännu mer än Yelena, han är så oförutsägbar och till en början vet man inte alls om han är god eller ond. Gillar att det verkligen inte är någon instakärlek utan det är först i slutet man kan börja ana grejer. 

Blev så himla sugen på att läsa mera fantasy det är ju så underbart när man får lära känna en helt ny värld och det är ju så himla bra liksom. Tycker att giftet är väldigt spännande till handlingen även om jag faktiskt kunde räkna ut en del grejer i förväg men det gjorde inget. Ska bli så spännande att se vad nästa bok kommer handla om! 

Antal sidor: 363
Första meningen: Instängd i mörkret som omslöt mig som en kista hade jag inget som distraherade mig från mina minnen. 
Betyg: 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: