Bokparadiset

Läsalot sammanfattning och vinnare!

Kategori: läsalotsommar2015

Läs-A-Loten är slut och jag vill bara tacka alla som varit med. Det har varit så roligt att se alla era bilder på instagram och hur er läsning har gått. Så imponerad av att alla har hunnit läsa så mycket och deltagit i spurterna. Även tack till Nelly för ett gott samarbete, det här var jätteroligt! 

 
Det blev en liten hög. Vilket var skönt för innan läsaloten hade jag inte läst ut en enda bok. 

Antal böcker som blev utlästa: 5st (Fangirl hade jag 100 sidor kvar i.)
Antal sidor: 1472
Antal lyssnade minuter: 68 minuter

Mina mål var: 
- Läsa 1050 sidor (150 sidor om dagen i snitt) 
- Lyssna färdigt på min ljudbok typ nio timmar kvar.. 
- Läsa fyra eller fem böcker. 

Det var den där ljudboken.. Men men är absolut nöjd med min vecka! 

Men det var ju även en liten tävling det här. Personen som lyckades skrapa ihop flest poäng vid lässpurten var Elin. Grattis till dig, kommer skicka iväg ett mail till dig idag! 

Och igen tusen tack till alla er som varit med och deltagit! 

Kommentarer

  • liza säger:

    Tack för en rolig vecka ! :)

    Svar: Tack för att du var med!
    BokParadiset

    2015-07-13 | 22:27:36
    Bloggadress: http://iregnet.blogspot.fi
  • Lena säger:

    Du fick verkligen en hel del läst. Tack för en kul vecka.

    Svar: SV: Ja endel blev det faktiskt :) Tack för att var med!
    BokParadiset

    2015-07-14 | 18:21:12
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • elina säger:

    väldigt bra jobbat! :)

    Svar: sv: tack snälla!
    BokParadiset

    2015-07-20 | 20:52:16
    Bloggadress: http://johanssonelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: