Bokparadiset

Månadssammanfattning November

Kategori: Sammanfattning

 
130. The curvy tree - Chris Colfer
131. Asylum - Madeleine Roux
132. The Woods - James Tynion 
133. Under lysande månde - Lian Hearn
134. Fortunately the milk - Neil Gaiman
135. Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow - Sara Gruen
136. Partials - Dan Wells
137. 8 saker du aldrig skulle våga - Eva Susso och Moa Eriksson Sandberg
138. Losing it - Cora Carmack
139. Heist society - Ally Carter
140. Gatukatten Bob - James Bowen
141. Mina hemligheter - Sophie Kinsella
 
Antal böcker: 12
Antal svenska/Engelska: 5/7
Antal sidor:  3228 sidor
Antal kortisar (under 200): 3 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st 
Påbörjade böcker: -
Författarnas nationaliteter: USA (6) England (3) Sverige (2) Grekland (1) Sydafrika (1) Kanada (1) 
 
Köpta: 12
Rec-ex: 
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 3

Mellan böcker i en serie: 

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 2

Sammanfattning: Det blev inte riktigt så mycket läst som jag ville. Alltså missförstå mig rätt, helt klart bra antal böcker, även inte alla var så tjocka. Men jag har verkligen inte läst mycket denna månaden, inte jämfört med vad jag brukar göra. Och det beror på att jag nu i slutet varit i en lässvacka lite. Inte alls velat läsa så inte heller gjort det, men nu försöker jag bota den. Först läste jag om Mina hemligheter som jag älskar och idag ska jag påbörja omläsning om femte Harry Potter boken! Det var stor variation på nationaliteterna, dock endast pågrund av att illuströrerna. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: