Bokparadiset

2x Vargbröder

Kategori: Fantasy

 
Dessa böcker är ganska så lika varandra och egentligen kan jag inte komma ihåg vad det var som hände i just denna eftersom alla böcker flyter ihop och jag har tappat bort mina anteckningar. Men jag gillade den här precis lika mycket som tidigare böcker. Min favorit är fortfarande Ulv så klart! Men den här boken var lite mörkare än tidigare böcker så det märks att det börjar dra ihop sig i serien. Det var alldeles för längesen jag läste om Torok och Ulf så jag hoppas att jag snart tar tag i nästa bok. 

Betyg: 3/5
 
Var så längesen jag läste del fyra så tyckte det var dags att ta tag i del fem, vilket jag är glad att jag gjorde. Boken är precis lika spännande som tidigare och jag förstår varför dessa böcker blivit så populära. Jag gillar verkligen böckerna och har betygsatt dem som fyror på goodreads men kom fram till att de är nog mer treor så därför har jag ändrat. 

Precis som del fyra var den här också lite mörkare. Eller ja mycket mörkare. Det ska bli spännande att se hur hela serien knyts ihop i nästa bok. 

Betyg: 3/5

Kommentarer

  • Bam säger:

    Åh, jag läste del 1 och 2 när jag var yngre, bör verkligen ge mig i kast med fortsättningarna. Dom är mysiga på något sätt.

    Svar: sv: Ja men det är dem faktiskt och ibland är det skönt att läsa något lite mer lättsmält :)
    BokParadiset

    2015-10-10 | 13:27:09
    Bloggadress: http://www.bamtycker.wordpress.com

Kommentera inlägget här: