Bokparadiset

December TBR

Kategori: TBR-Hög

Årets sista månad är här och jag fattar ingenting. Hur kan det gå så fort? Jag hade planer på att läsa böcker i januari som jag fortfarande inte ha hunnit läsa läsa? Så konstigt... 
 
Den här månaden borde jag verkligen försöka läsa böcker som passar in på mina mål, min hyllvärmarutmaning och nyårstaggen. Men jag vet att jag ändå inte kommer klara av målen helt, så jag läser några böcker som passar inte där och några som jag helt enkelt är supersugen på! 
 
 
Så här är böckerna har jag tänkt att läsa. Plus några fler kanske, som t.ex. Unhinged och Uppstigningens brunn som är två böcker jag håller på att läsa just nu. Sen har jag även beställt den nya boken om Dash och Lily som jag såklart också ska läsa. Hinner jag med fler böcker vill jag gärna avsluta någon mer serie. 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Hoppas verkligen hinna läsa björnstad snart.

    Svar: Jag med, planerar att läsa den i mellandagarna. Hoppas jag hinner med det!
    BokParadiset

    2016-12-04 | 13:20:32
    Bloggadress: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: