Bokparadiset

Läs-it-snow, jul och bokhaul

Kategori: Nya böcker

Det blev en liten frånvaro här, men dagarna har varit fullspäckade av jobb och julfirande. Det blev i princip inget läst i Läs-it-snow, jag hann med ett seriealbum och några sidor i Dash and Lily. Jag ville hinna läsa så himla mycket, men jag hann helt enkelt inte. Det har inte blivit så mycket läst i december som jag ville. 
 
Jag hann heller inte önska er en god jul men jag hoppas att ni alla hade det bra, hur ni än firade eller inte firade. Jag två julaftonar som båda var fantastiska, jag fick så himla fina julklappar som jag är oerhört tacksam för. Senare i dag ska jag åka hem till mina föräldrar och bara mysa i två dagar!
 
Här kommer en bookhaul som egentligen skulle kommit upp mycket tidigare, men det gjorde den inte. Hoppas ni gillar! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: