Bokparadiset

Tillbaka, eller?

Kategori: Allmänt

Varit i någon form av svacka. Varken lust till att blogga eller läsa. Eller jag har velat läsa och jag har läst lite men kanske bara typ 10-20 sidor om dagen. Men kanske är jag påväg tillbaka? Jag VILL läsa i alla fall.
 
Men jag vet att måååånga av er vill ha en bookshelf tour, jag har tänkt att göra en i flera år typ men blir aldrig riktigt av. Sist jag gjorde en var hösten 2014 och mycket har hänt sen dess kan jag säga haha! Hösten 2014 hade jag två bokhyllor, två stora, och nu har jag tre stora och två små hyllor. Så lite skillnad med andra ord. Det jag tänkte fråga är hur vill ni se det? Ska det vara i video eller i bilder? Vill ni att mina olästa ska vara mer detaljerat? För er som vill se hur jag gjort tidigare kommer en del ur min senaste bookshelf tour. 
 

Kommentarer

  • Elina säger:

    Jaaa! I videoformat tycker jag! En mer detaljerad för dina olästa vore ju kul, mest för att jag vill höra en BRA anledning till varför The fault in our starts ännu ej är läst! :)

    Svar: Hahahha! ska läsa den innan jag spelar in då 😂😂
    BokParadiset

    2016-03-21 | 18:19:37
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/
  • Jamie - En blogg för bokugglor säger:

    Åh vad roligt med en bookshelf tour! Tycker också att det vore väldigt roligt med en video, och vore även roligt att se alla dina olästa böcker :)

    Svar: Var faktiskt din kommentar som fick mig att ta tag i det! :)
    BokParadiset

    2016-03-22 | 08:38:57
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se

Kommentera inlägget här: