Bokparadiset

My soul to steal

Kategori: Allmänt

Recensionen innehåller spoilers om du inte läst bok 1-3. 
 
 
Titel: My soul to steal
Författare: Rachel Vincent
Serie: #4 Soul screamers
Förlag: Mira
Utgivningsår: 20
Sidantal:
 
Jag har med den här serien på min nyårstagg. Jag trodde jag skulle läsa den här boken och sen inte fortsätta läsa serien men icke. 
 
Jag gillade bok tre, speciellt att Kaylee och Nash gjorde slut, för sånt händer ju aldrig. Jag trodde dock att den här boken bara skulle handla om hur de bara skulle försöka hitta tillbaka till varandra. Men istället blir det en kärlekstriangel, dock en som faktiskt är väldigt bra gjort enligt mig. 
 
Dessutom är handligen såå spännande. Alltså det där lilla samhället de lever i blir verkligen utsatta för så himla mycket, resten av USA borde ju verkligen reagera egentligen, hahha. Handligen är väldigt spännande och man vill verkligen fortsätta läsa för att förstå vad som händer! 
 
Jag blev positivt överraskad över hur mycket jag tyckte om den här boken. Direkt efter jag läst ut den här så beställde jag bok fem i serien. Ser fram emot att läsa den. 
 
Betyg: 4/5

Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Den här serien måste jag fortsätta med!! :)

    Svar: Ja alltså jag blev förvånad över hur mycket jag tyckte om den nu när jag läste den här boken!
    BokParadiset

    2017-01-28 | 23:24:26
    Bloggadress: http://https://www.bokraden.blogspot.com
  • Adéle Siljemark säger:

    Vilken vacker bok! :)

    Svar: Ja älskar omslagen i den här serien :)
    BokParadiset

    2017-02-02 | 08:49:15
    Bloggadress: http://adelesbokhylla.blogspot.se

Kommentera inlägget här: