Bokparadiset

#107 Massa nytt!

Kategori: Nya böcker

 
Jag tänkte visa upp mina nya böcker med en bild, jag har ingen som helst tid just nu att spela in några videos så vi får helt enkelt se när det dyker upp igen. Men nya böcker har det trillat ner i lådan i alla fall! 

Eliza and her monsters är en av de mest hypade böckerna denna sommaren på booktube. Vissa säger att den påminner om Fangirl av Rainbow Rowell, jag hoppas inte den är allt för lik eftersom Fangirl inte föll mig i smaken helt. 

Eleanor Oliphant mår alldeles utmärkt är ett rec-ex från Lind&Co, som kom som en överraskning, både att jag skulle få den och att den blivit översatt. Hade tänkt beställa den på engelska men har väntat med det, och tur var väl det! 

Vi mot er är jag så sjukt taggad på att läsa. Dessutom fick jag en signerad!!! Och varje morgon blir vägen längre och längre också av Backman har jag inte skaffat fören nu då jag förhandsbokade den men den boken hittade aldrig hit. 

Du känner mig så väl är ett rec-ex från Modernista som ska bli roligt att läsa. 
 
Seven ways we lie visade jag nog upp i min senaste bookhaul, den verkar himla spännande i alla fall. 
 
Näckrosdammen är andra boken i En ö i havet-serien, redan läst den och helt fantastisk bra. Måste beställa hem de två sista böckerna! 
 

Kommentarer

  • Bokprinsessorna säger:

    Jag älskar En Ö I Havet serien den är så sjukt bra!

    2017-09-05 | 21:41:28
    Bloggadress: http://bokprinsessorna.wordpress.com
  • Gabby säger:

    Oh my.... En ö i havet serien läste jag på typ i mellanstadiet... heeelt glömt bort den fantastiska serien! Beställde precis hem alla 4 böckerna ;)

    2017-09-05 | 23:29:09
  • Tina säger:

    Vi mot er ❤

    2017-09-09 | 21:56:02
    Bloggadress: http://tinaeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: