Bokparadiset

The vincent boys

Kategori: Contemporary

Utläst 1310
Titel: The vincent boys
Författare: Abbi Glines
Serie: #1 The vincent boys
Förlag: Hot Key Books
Utgivningsår: 2013

Ashton is getting tired of being good, of impressing her parents and playing ideal girlfriend to Sawyer Vincent. Sawyer is perfect, a regular Prince Charming, but when he leaves town for the summer, it’s his cousin Beau who catches Ashton’s eye. Beau is the sexiest guy she’s ever seen, and even though he’s dangerous, Ashton is drawn to him.
När jag började läsa den här blev jag helt fast. Hittills har jag verkligen gillat alla två NA böcker jag läst. Kan också bero på att jag brukar falla för contemporary. 

Jag gillar alla karaktärer. Tycker väldigt mycket om Ashton även om det hon håller på med inte är shysst. Beau faller jag också för även om han är väldigt steriotypisk. Det jag dock inte kan fatta är hur Sawyer bara accepterar allt så lätt. Det kändes inte riktigt trovärdigt. Jag gillar Beaus och Ashtons förhållande, dock kan Beau bli väldigt lik Travis från Underbara helvete

Jag ser verkligen fram emot att läsa bok två även om det inte handlar om samma personer i samma utsträckning. 

Antal sidor: 257
Första meningen: Why couldn't I have just made it home without seeing them?
Betyg: Gillar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: