Bokparadiset

#1 Omslag vi måste diskutera...

Kategori: Omslag

Känner att jag måste visa upp fler och fler omslag på bloggen så kanske blir detta ännu en ny serie på bloggen. I alla fall så läste jag idag ut Ten thousand skies above you som både till handling och omslag är fantastisk. Nu väntar jag på att sista boken ska släppas, och jag behöver inte vänta länge för redan i november kommer den ut. Omslaget är lika vacker som till föregående böcker och det är svårt att säga vilket omslag som är finast. 
 
 
Bok ett och två. Klicka på bilderna för att komma till mina recensioner. 
 
 

Kommentarer

  • Magiska Runor säger:

    Fantastiska omslag verkligen!

    Svar: Och innehållet är lika fantastiskt!
    BokParadiset

    2016-05-22 | 15:32:20
    Bloggadress: http://magiskarunor.blogspot.se
  • Anna säger:

    Jag har fortfarande första boken liggande oläst hemma, men tycker nog att Ten Thousand Skies Above You är snyggast. Det var nog den som gjorde mig nyfiken på serien :)

    Svar: sv: åh jag är riktigt kluven, kan också bero på att jag sett första omslaget så mycket så de andra sticker ut lite mer... kanske
    BokParadiset

    2016-05-25 | 21:36:18
    Bloggadress: http://www.saganomsagorna.se
  • Anonym säger:

    Finns nog ingen bokserie som har finare omslag än denna! Önskar att jag hade köpt dem i hardback istället för paperback!

    Svar: visst är den såååå fin! Har själv många sådana serie som jag önskar jag köpt i inbundet men paperback funkar ju ändå :)
    BokParadiset

    2016-05-30 | 19:40:11

Kommentera inlägget här: