Bokparadiset

#2 Sammanfattning November

Kategori: Sammanfattning

Jag hade helt glömt bort att november är slut! Men här kommer en sammanfattning vad jag har läst.

Antal Böcker:
Kvinnliga vs manliga författare:
Antal svenska författare:
Antal sidor: (inbunden,pocket)
Bästa boken:
-Sirila gentlemän sökes - Karin Brunk Holmqvist
-Sommaren jag blev vacker - Jenny Han
-Söta pojkar är bara på låtsas - Moa Eriksson Sandberg
-Exit Kalahari - Jenny Söderqvist & Helene Åberg
-Cirklen - Mats Strandberg & Sara bergmark Elfgren

Antal Böcker: 5
Kvinnliga vs manliga författare: 6/1
Antal svenska författare: 6
Antal sidor: 1545 Sidor
Bästa boken: Cirklen med Mats Strandberg och Sara bergmark Elfgren

Det va inte jättemånga böcker denna månaden som jag har tyckt varit superbra faktiskt. Men är glad att jag läst en tegelsten i alla fall. Hoppas på att december blir en bättre läsmånad, för just nu har jag tappat suget helt och hållet. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: