Bokparadiset

Borde..

Kategori: Allmänt

Egentligen borde jag skriva om boken jag läste ut för ett par dagar sen men det har helt enkelt kännts så frestande även om boken jag läste var HUR bra som helst, en riktig femma!

Men tänkte skriva om något annat nämligen ett inlägg som bokvargen la upp. Jag måste faktiskt hålla med henne lite, inte på alla pnkter men på några. Själv tycker jag att folk är alldeles för dåliga på att kommentera, inte på de allra största bokbloggarna men på alla de som inte är så stora än.

Kommentarer

  • Elisabet säger:

    You got my point! Det är precis det där jag menar, jag har sidvisningar, visst har jag det men inga tjuggablöffa (alternativ svordom) kommentarer. Blir så förvirrad av det, skittråkigt, precis som du säger...

    Tack för att du länkade, gjorde min dag. :)

    2012-04-18 | 20:05:13
    Bloggadress: http://bokvarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: