Bokparadiset

I min brevlåda 8

Kategori: Nya böcker

För ett x-antal veckor sen så var jag på marknad. Då var det ett bokstånd som sålde pocketböcker. 5 för 150, så visst passade man på! 



Elsas mode av Sofi Fahrman. Har jag redan läst men tänkte köpa hela serien. 
Trollkarlens Trast av Martin Davies. Vet inget om denna boken fick bli den där sista typ.
Som om ingenting av Katarina Von Bredow. Vet att denna har fått jättemycket kritik. Men får se vad jag tycker.
Resehandbok för singlar av Liz Tuccillo. Denna verkar fruktansvärt rolig!
Det bästa av allt av Rona Jaffe. Har velat läsa denna jättelänge! 



Har ni fått hem något kul i veckan? :) 

Kommentarer

  • Bokbuse säger:

    Inget, men jag funderar på att klicka hem ett par nya bokstöd.
    SV: Haha tackar ;) Det är min mamma och supermorfar som fixat den tills när jag kom hem från England. Jag skulle gå och lämna mina grejer och så vänder jag mig mot sängen och den är där. Jag skrek av glädje :)
    Jag har spanat in några suupersnygga bokstöd, ska bara köpa dom ;)

    2012-08-07 | 20:35:24
    Bloggadress: http://bokbuse.blogspot.se
  • Ella säger:

    Svar: Hahaha XD

    Jag har inte fått hem något den här veckan, men väntar på ett bokpaket som borde komma snart :)

    2012-08-07 | 20:55:29
    Bloggadress: http://mittimellan-ella.blogspot.se
  • Linnea säger:

    Jag har också tänkt läsa Det bästa av allt. Ska bli kul att se vad du tycker om den! :)

    2012-08-12 | 14:50:39
    Bloggadress: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här: