Bokparadiset

Mini recension på mini bok.

Kategori: Ungdomsböcker

Utläst 130110

Titel: Falla sönder
författare: Tahereh Mafi
Serie: #1.5 shatter me 
Förlag: B.Whalströms
Utgivningsår: 2012

När jag läste insåg jag att jag hade verkligen glömt bort mycket från rör mig inte. Men ju mer jag läste ju mer kom jag sen ihåg, och ju mer jag läste ju mer kom jag ihåg hur spännande rör mig inte var vilket gjorde att jag vill läsa rädda mig inte NUNUNU! 

Precis som det alltid är när man läser hur någons perspektiv får man alltid mer förstående och man blir liksom på personens "sida". Så var det även med falla sönder. Jag står inte på Warners sida för han var hemsk i rör mig inte. Men jag förstår mer av honom. 

Gillar omslaget. Hela serien kommer vara super fin och så där mörka ihop! 

Tack B-Whalströms för rec-exet. 

Antal sidor:
95 sidor.
Första meningen:
Jag har blivit skjuten.
Betyg: 
Gillar! 
 
 

Kommentarer

  • Tessans Bokblogg säger:

    Det var exakt samma för mig när jag läste. Jag hade totalt glömt bort vissa grejer från Rör mig inte men ju mer jag läste desto mer kom jag ihåg...vilket var tur det, haha. Annars hade jag fått läsa om Rör mig inte innan Rädda mig inte :S Och det orkar jag inte :P

    Svar: Nej jag funderade först också på att läsa om den men kändes onödigt att göra det för en bok på 95 sidor :P
    BokParadiset

    2013-01-23 | 18:35:29
    Bloggadress: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: