Bokparadiset

Månadssammanfattning Maj

Kategori: Sammanfattning




46. Wither - Lauren DeStefano
47. My soul to save - Rachel Vincent
48. Underbara helvete - Jamie McGuire
49. Forsaken - Jana Oliver 
50.  Inside out & back again - Thanhha Lai
51. The maze runner - James Dashner
52. Sanningen om Alice - Rebecca James
53. Hemligheternas rike - Kristina Cashore
54. The hunger games - Suzanne Collins 

Antal Böcker: 9 st
Antal svenska/Engelska: 3/6
Antal sidor: 3510 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st (Inside out... är egentligen 260 men är ju på vers.) 
Antal tegelstenar (över 500): 1st
Påbörjade böcker: Rubinernas bok och spotlight
Författarnas nationaliteter: USA (7) Vietnam (1) Australien (1)

Köpta: 6,5
Rec-ex: 1,5 (Fick ju hemligheternas rike som pdf-fil)
Lånade: 0
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 1

Påbörjade serie: 5

Uppföljare i serie: 2

Avslutade serie: 1


Sammanfattning: Sjukt nöjd över mig själv att jag äntligen läst hungerspelen, eller ja första boken! Även roligt att alla böcker jag har läst har varit så bra. Alla är bättre än okej! Många recensioner att skriva dock. Hoppas på att jag får läst mer i Juni fast det vet jag att jag inte kommer göra, men vill gärna sen har jag en massa inlägg som jag vill skriva med! :) 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Kul att du läst Hungerspelen, äntligen ;)

    Har du skrivit recension om Underbara Helvete? Skulle vara intressant att se vad du tyckte om den..

    Svar: SV: ELLER HUR! Haha definitivt sist i bokvärlden!
    Yes, det har jag gjort, antingen går du in på läst 2013 så är det länkat, eller på recensioner under M!
    BokParadiset

    2013-06-01 | 18:42:04
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • 23 minuter säger:

    Så kul att du tyckte alla böcker var bra, det låter helt enkelt som att maj var en underbar läsmånad :)

    Svar: SV: Ja verkligen hade velat hinna med lite fler böcker, men det vill man ju alltid!
    BokParadiset

    2013-06-02 | 11:28:53
    Bloggadress: http://tjugotremin.blogg.se

Kommentera inlägget här: