Bokparadiset

I min brevlåda 33

Kategori: Nya böcker


Legend är ett rec-ex från modernista. Tusen tack! Har varit nyfiken att läsa denna, tänkte egentligen läsa den på engelska men så när den dök upp i lådan så är det klart jag läser den på svenska då!

Bröderna lejonhjärta ska jag läsa till skolan. Eftersom dessa nya omslag som Peter Bergting tecknat är så fina så bestämde jag mig för att köpa den istället för att låna, eftersom den ska vara utläst tills på måndag ska jag börja läsa den idag! 
Har ett stooooooort paket från Amazon att visa er också. Eftersom jag klarade allt på första kursen tyckte jag att jag kunde vara värd det. Men eftersom paket kommer hem till småland så får jag vänta med dem tills i jul så blir en liten kombinerad julklapp! 

Kommentarer

  • Maddes bokblogg säger:

    Älskade Legend!

    Svar: SV: Ska läsa den snart har jag tänkt!
    BokParadiset

    2013-11-08 | 21:57:36
    Bloggadress: http://www.bokgodis.blogspot.se

Kommentera inlägget här: