Bokparadiset

Bokskål

Kategori: Allmänt

Jag har länge funderat på att ha en liten bokskål. Inte en skål jag alltid väljer böcker ifrån utan att jag drar en lapp imånaden så kanske de där böckerna man alltid skjuter upp blir lästa. Eftersom jag tog tag i det igår så bestämde jag mig att dra först en i november. Men jag kunde inte komma på vilken bok jag skulle läsa nu efter Teeth, lite bookhangover där.. Men så jag lät skålen med sina 48 (ja jag har ett lite minibibliotek här uppe i Göteborg) lappar i avgöra. 



En av de nyare böckerna! 
 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Det verkar både kul och lite läskigt att låta slumpen avgöra ;)

    Svar: SV: Javisst är det, därför jag bara drar en bok i månaden i fall det inte blir någon bra :P
    BokParadiset

    2013-10-29 | 13:06:10
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Lena säger:

    Bokskålar är bra att få böcker, som står länge olästa i bokhyllan, lästa. Och så är det alltid kul att få en liten överraskning över vilken bok man ska få läsa :)

    Svar: SV: Ja men eller hur, då blir det verkligen att man tar tag i dom!
    BokParadiset

    2013-10-29 | 14:39:47
    Bloggadress: http://lenacee.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: