Bokparadiset

Månadssammanfattning Oktober

Kategori: Sammanfattning


90. The vincent boys - Abby Glines
91. Smaragdgrön - Kerstin Gier
92. Jag vill veta var stockrosorna kommer ifrån - Amanda Svensson
93. Mitt bultande hjärta - Alf Kjetil Walgermo
94. My life as a white trash zombie - Diana Rowland
95. Insurgent - Veronica Roth
96. Hypnotisören - Lars Kepler

Antal Böcker:  7st
Antal svenska/Engelska: 5/3
Antal sidor: 1920 (Hypnotisören är inte medräknad för vet inte hur många sidor den är, och kan inte hitta det.) 
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 1st (Nästan två!)
Påbörjade böcker: Bilder som inte angår mig & Vindens namn del 2
Författarnas nationaliteter: USA (4) Sverige (2) Norge (1) Tyskland (1)

Köpta: 4
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 2 (Bokmässan)
Bokvänsbok: 1

Påbörjade serie: 2

Uppföljare i serie: 2

Avslutade serie: 1


Sammanfattning: Det har varit en bra läsmånad, speciellt om man jämnför med förra. Nästan två tegelstenar. Många bra böcker också tycker jag! Läste äntligen andra boken i mitt sjöjungfrutema så bara två kvar.

Hur har det gått för er i månaden?

Kommentarer

  • Carro säger:

    Ja det här får du ju verkligen vara nöjd med :)

    Svar: SV: Ja men det är jag faktiskt! :)))
    BokParadiset

    2013-10-31 | 20:54:33
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här: