Bokparadiset

Skuggkysst

Kategori: Ungdomsböcker

 Utläst 130804
 
Titel: Skuggkysst
Författare: Richelle Mead
Serie: Vampire Academy
Förlag: Fenix förlag
Utgivningsår: 2012

Bok ett och två. 

Älskar verkligen Meads språk. Det fångar en verkligen. Man blir blir liksom helt inne i böckerna. blir alltid lika sugen att direkt kasta mig över nästa bok. Vilket jag faktiskt snart borde göra då jag ändå läste ut denna i sommras. Sen gillar jag hur naturligt hon förklarar allt. Hon förklarar ju alltid vampyrsamhället i varjebok och det gör hon på ett så naturligt sätt. 

Och handlingen, precis lika spännande som jag förutspådde! Alltså de sista 70 sidorna!!! Jag höll på att dö lite, fattar verkligen inte hur denna serien kommer sluta. Så himla spännande och sån cliffhanger på slutet alltså. 

Har du inte läst serien än, men jag tvivlar för det har alla redan gjort, men om du nu inte skulle ha gjort det så läs den. Så himla bra! Serien är verkligen så bra som alla säger att den är! 

Antal sidor: 464 sidor
Första meningen: -
Betyg: 
 

Kommentarer

  • Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se säger:

    Åh blir sugen på att läsa om serien =)

    Svar: Ja den är ju så bra!
    BokParadiset

    2013-10-16 | 22:58:19
    Bloggadress: http://schitzo-cookie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: