Bokparadiset

Tre på tre

Kategori: Utmaningar

Jag tror nog ingen av er har missat att Pocketlover även i år kör sin tre på tre utmaning. Den började redan i september så jag är lite efter med att presentera vad jag har för mål. Men bättre sent än aldrig eller hur är det nu? Jag har valt att läsa tre tegelstenar, det kändes som en bra idé när jag hade massa lästid men det tar emot lite nu kan jag säga.
 
 På något konstigt sätt så kan jag inte få bilden på rätt håll så ni får vrida lite på huvudet! Dessa är i alla fall de två böckerna jag har kvar att läsa. Jag har redan läst vattenmellon av Marian Keys, tänkte ge mig på hypnotisören så här i halloween tider, det är ungefär så läskigt det blir för mig!

Är ni också med, och vad har ni valt för böcker? 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Jag har Gilla förlag som gemensam nämnare och har en bok av Bjärbo kvar så det borde jag ju klara :)

    Svar: SV: Åh, bra nämnare! Ja det tror jag verkligen att du gör!
    BokParadiset

    2013-10-24 | 20:04:56
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här: