Bokparadiset

Månadssammanfattning September

Kategori: Sammanfattning


87. Dödens stad - Peter Bergting
88. Samtal med en chokladkaka - Martin Page
89. Vattenmelonen - Marian Keys (Ej med på bilden)

Antal Böcker: 3 st
Antal svenska/Engelska: 3/0
Antal sidor: 821
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 1st
Påbörjade böcker: Vincent boys
Författarnas nationaliteter: Sverige (1) Irland (1) Frankrike (1)

Köpta: 1
Rec-ex: 2
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 0

Uppföljare i serie: 1

Avslutade serie: 


Sammanfattning: Så här dålig läsmånad har jag aldrig haft, inte ens över 1000 sidor.. Men jag får skylla detta på att jag börjat plugga och flyttat. Hoppas att det blir bättre i fortsättningen! Roligt är det i alla fall att jag inte läste en enda författare som var från USA, det är ovanligt! 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha, jag känner igen mig i den här sortens sammanfattning. Min läsning går så himla dåligt för tillfället!

    Svar: SV: Så tråkigt, men heja oss! :D
    BokParadiset

    2013-09-30 | 14:12:15
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se
  • Carro säger:

    Ibland måste man ju ha dåligt med lästid så att det kan vända sedan! ;)

    Svar: SV: Så sant det är sagt!
    BokParadiset

    2013-09-30 | 18:27:44
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Nilmas Bokhylla säger:

    Hehe, ja ibland har man ju dippar också - så är det bara!

    Svar: SV: Ja det är ju så men sjukt tråkigt då man vill läsa men liksom inte hinner!
    BokParadiset

    2013-10-01 | 10:59:45
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: