Bokparadiset

TBR-hög

Kategori: TBR-Hög

Tänkte börja med en ny grej på bloggen. Ni vet hur man köper på sig en massa böccker som man bara vill läsa på direkten men sen blir det inte riktigt av. Tillslut blir böckerna stående i hyllan väldigt länge, fast alla tjatar om hur bra boken är så läser man aldrig den eftersom massa andra böcker kommer före. 

Jag tänkte nu att jag tar fem böcker i från min bokhylla, jag börjar från vänster till höger så får ni rösta fram en av böckerna som jag ska läsa i månaden. Redan imorgon kommer den första videon upp med de fem första böckerna i hyllan som ni kan rösta på. 

 

Kommentarer

  • Therese säger:

    Jag tycker du ska läsa stad av glas och mörk angel! :)

    Svar: SV: Mörk ängel har jag läst och inna jag kan läsa city of glass måste jag läsa city of ashes! haha
    BokParadiset

    2014-04-04 | 17:46:34
    Bloggadress: http://www.thisgirllovesbooks.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: