Bokparadiset

Härligt!

Kategori: Allmänt

Jag blev oerhört glad när jag såg att ni inte alls håller med mig, det kändes himla bra! Dessutom när jag tittade lite snabbt igår hittade jag några nya bloggar att läsa, ska fortsätta kolla senare idag, så TACK! 

Dessutom kom jag på en ny idé jag ska börja med nu. Jag läser väldigt många serier (även om detta är året jag försöker avsluta en massa). Men jag har några serier som jag vill läsa resterande böcker i men när jag ska köpa böcker blir de alltid bort prioriterade. Men så kom jag på idén att jag skriver ner alla serier jag läser i tisdordning, alltså de jag började med är överst. Sedan tar jag en bok i månaden, givetvis kommer läsa alla böcker jag känner för men på detta sättet blir ingen bortprioriterad! Först ut är sista delen i Sofies mode, första boken läste jag hösten 2011... 

 

Kommentarer

  • Klara säger:

    Verkar vara ett bra system för serier! :)

    Svar: SV: Det krävs drastiska åtgärder ibland! haha
    BokParadiset

    2014-08-18 | 11:16:52
    Bloggadress: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här: