Bokparadiset

Månadssammanfattning Juli

Kategori: Sammanfattning



57. Sushi för nybörjare - Marian Keyes
58. The iron queen - Julie Kagawa
59. Nybörjarguide till livet eller kaosteori - Lia Hills
60. Fever - Lauren DeStefano
61. Spökstaden - Ransom Riggs
62. Kär? - Meg Cabot
63.Going vintage - Lindsey Leavitt

Antal Böcker:  7st
Antal svenska/Engelska: 4/3
Antal sidor:  2387 sidor
Antal kortisar (under 200): 0 st 
Antal tegelstenar (över 500): 1st
Påbörjade böcker: 
Författarnas nationaliteter: USA (5) Irland (1) Nya Zeeland (1)
 
Köpta: 3
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 2
Bokvänsbok: 1

Påbörjade serie: 0

Uppföljare i serie: 4

Avslutade serie: 0


Sammanfattning: Det verkar som om denna sommaren består av allt annat än att läsa. Känns som om jag inte läst en bok under hela juli förutom i slutet av månaden. Men några har jag ju läst så lite har jag ju uppenbarligen gjort det.

Lite halv bra månad gällande betygen men hittat en författare jag vill läsa mer av nämligen Lindsey Leavitt. Spökstaden älskade jag och fever blev jag en aning besviken på. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: