Bokparadiset

Midnattsgränden - Rachel Caine

Kategori: vampyrer

 Klicka på omslaget om ni vill komma till handlingen. 
 
Titel: Midnattsgränden
Författare: Rachel Caine
Serie: #3 Vampyrerna i Morganville
Förlag: Styxx fantasy
Utgivningsår: 2012
Sidantal: 313
 
Tycker inte Clare är riktigt så dum som hon varit innan, men det beror väl på att hon är skyddad på ett annat sätt nu. Dock stör mig att det blivit mycket mer att hon spanar in Shane och Michael, jag vill inte läsa om att hon tycker de är snygga eller inte! Sttör ihjäl mig på Shane, han är så jobbig och blir bara så trött på han hela tiden. Men Myrnin älskar jag. Det är så spännande allt som händer med honom och att han är så schitzo. Bästa partierna i boken är med han. 

Måste ändå säga att jag gillar handlingen väldigt mycket. Tycker faktiskt attt hela boken är väldigt spännande och det går fort att läsa. Svårt att lägga ifrån sig den. Dock undrar jag om resterande böcker kommer bli översatta. Gillar dock inte riktigt att serien är såå himla lång, över tio böcker tror jag det är. Tycker det är lite för långt för en serie. 

Tack Styxx för rec-exet! 

Kommentarer

  • Maddie säger:

    Att serien är så lång skrämmer mig så mycket vilket har gjort att jag inte börjat på serien ännu. Tror jag ska titta på tv-serien först och sen om jag gillar den kanske jag plockar upp andra boken. Hoppas dock Styxx kommer släppa resten av böckerna också. :/

    Svar: SV: Finns det en TV-serie?! JAg hoppas styxx kommer släppa resterande men frågan är ju när de släpper nästa bok överhuvudtaget, helst av allt vill jag att de släpper parasollprotektoratets sista tre böcker!!!
    BokParadiset

    2014-08-31 | 13:15:38
    Bloggadress: http://maddie-bokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: