Bokparadiset

Målutvärdering 2013

Kategori: Utmaningar

2013 var ändå ett bra bokår. 

Det största målet var att läsa 100 böcker och av dessa skulle 20 vara på engelska. Jag läste 43 böcker på engelska så jag det klarade jag med.
 
Jag var även med i chaos challenge där jag (enligt mig) klarade alla punker. 

Jag deltog även i tre på tre där jag klarade att läsa alla tre tegelstenar. 
 
Författarfeman tyckte jag lät som en bra idé i början av året. Man skulle läsa 5 nya författare. De fetmakerade är de jag läste något utav. 
Författarna jag valde var;
- Nicholas Sparks
- Sarah Dessen
- Suzanne Collins
- John Green
- Rick Riordan
- Cassandra clare
- Meelina Marchetta
- Meg Cabot 
- Maggie Stiefvater
- Agneta Sjödin

Så ja den klarade jag. Dock är jag besviken hade velat läsa något av alla. Okej jag hade överlevt om jag inte hade läst något utav Agneta Sjödin, men de andra hade jag verkligen tänkt att läsa och vill verkligen läsa. Har böcker hemma men ändå har jag inte läst dem. Så tråkigt!  
Så ja för min del var 2013 väldigt bra. Men mål är bara en kul grej och uppnår man dom inte så är inte det hela världen. Läs det ni vill läsa och läs för att det är roligt! Imorgon kommer 2014s mål! 

Kommentarer

  • Elina säger:

    LÄS SARAH DESSEN I ÅR. OKEJ? Det behövdes skrivas med stora bokstäver, okej?

    Svar: SV: Hahah jag lovar att jag ska göra det!
    BokParadiset

    2014-01-04 | 18:23:04
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: