Bokparadiset

To-read

Kategori: To-read

Carolina på romeoandjuliet brukar ha inlägg där hon visar vad som hamnat i läskön i veckan som gått. Jag tycker det alltid är riktigt roligt att läsa dem så jag tänkte att jag också skulle börja med det! 

 
Hollow city är uppföljaren till Miss Peregrines hem för besynerliga barn, eftersom jag gillade den vill jag självklart läsa tvåan. Dock hoppas jag den kommer ut på svenska. Efter ha läst Beates fina recensiongrave mercy var jag tvungen att lägga till den. Avslutade precis den andra beautiful creatures boken så passar att den tredje kom ut nu, dock blir den nog inte läst på ett tag. Pushing the limits har jag hört så mycket bra om. Blodsväktaren är "uppföljaren" till blodsmagi, även boken jag läser just nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: