Bokparadiset

Ett år senare - Jodi Lynn Anderson

Kategori: Contemporary

 Klicka på omslaget för att komma till handlingen. 
 
Serie: #3 Persikosommar
Förlag: Ponto pocket
Utgivningsår: 2010
Sidantal: 212

OBS! INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN TIDIGARE DELAR 

Det är verkligen roligt att se karaktärsutvecklingen. För det är verkligen något man kan prata om. Tjejerna har förändrats så himla mycket ifrån första boken alltså. Leeda slutar upp som en helt annan person och jag hade inte ens kunnat gissa mig till hur hon skulle bli. Hon är inte alls lika blyg och inte rädd för att arbeta som hon var från början. Berdie ger sig ifrån persikoodlingen och stannar i Mexico ett tag inte eller något jag skulle gissa. Det är faktiskt bara Murphy som jag kunde gissa mig till. 

Måste säga att jag blev förvånad över hur det slutade. Även om det var ett fint och bra slut så var det väldigt sorgligt också. Vet inte om jag egentligen hade velat att det skulle sluta på ett annat sätt. 

Detta är en himla mysig sommarserie, speciellt om man gillar contemporary. Anderson har ju dessutom släppt en ny bok ganska så nyligen så den tänkte jag att jag skulle ge mig på att läsa. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: