Bokparadiset

Månadssammanfattning Juni

Kategori: Sammanfattning

 
 
50. Elden - Maria V. Snyder
51. Deep betrayal - Anne Greenwood Brown
52. The selection - Kiera Cass
53. Sätt mig i brand - Tahereh Mafi
54. Ett år senare - Jodi Lynn Anderson
55. Sophies historia - Jojo Moyes
56. Allt och lite till - Sarah Dessen
 
Antal Böcker:  7st
Antal svenska/Engelska: 5/2
Antal sidor:  2482 sidor
Antal kortisar (under 200): 0 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st
Påbörjade böcker: The Iron queen
Författarnas nationaliteter: USA (6) Storbritannien (1)
 
Köpta: 6
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 1

Uppföljare i serie: 4

Avslutade serie: 3


Sammanfattning: Har inte alls hunnit läsa så mycket som jag velat. Dock har jag haft fullt upp och just nu så undrar jag bara vart juni tog vägen. Dock har jag bara läst fruktansvärt bra böcker och det är jag hel nöjd med. Tre stycken serier har jag avslutat! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: