Bokparadiset

Månadssammanfattning Maj

Kategori: Sammanfattning

39. Magin - Maria V. Snyder
40. Och sedan kom hösten - Jodi Lynn Anderson 
41. Min mormor hälsar och säger förlåt - Fredrik Backman
42. Förgitade äpplens klubb - Lilly Archer
43. Ascend - Amanda Hocking 
44. Ever after - Amanda Hocking
45. Prodigy - Marie Lu
46. Spell bound - Rachel Hawkins
47. City of Ashes - Cassandra Clare
48. Sagoberättaren - Antonia Michaelis
49. Tape - Steven Camden
 
Antal Böcker:  11st
Antal svenska/Engelska: 6/5
Antal sidor:  3533 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st
Påbörjade böcker: Elden
Författarnas nationaliteter: USA (7) Sverige (1) Tyskland (1) Kina (1) Storbritannien (1)
 
Köpta: 9
Rec-ex: 2
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 3

Uppföljare i serie: 5

Avslutade serie: 1


Sammanfattning: Väldigt bra månad också. Har så stor lust att läsa uppföljare och bara avsluta en massa serier! Tyvärr så kostar det också lite eftersom det är så många böcker som jag inte har. Har lagt en beställning på adlibris och thebookdepository så nu får jag faktiskt hålla inne lite på böcker. Fått en ny lägenhet så köpt en massa nya möbler dessutom gifter sig min syster så presenter till henne och hennes man måste införskaffas så istället ska jag försöka beta av böckerna i hyllan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: