Bokparadiset

I min brevlåda 41 - BOKREA

Kategori: Nya böcker

Det verkar aldrig bli av att jag hinner göra en video så här får ni klassiska bilder. 



Köpte första boken på Ica Maxi sedan insåg jag att jag säkert kommer vilja ha resten ganska snart efter så när bokus hade nedsatt reapris köpte jag dem. 

 
Från akademibokhandeln. Sherlock boken är ju bara grymt snygg men sen vill jag gärna veta om hysterin kring han. Drömbokhandeln har jag velat läsa länge och tror att den bli sommarläsning. Ännu en bok till min Sarah Dessen samling, snart blir de maraton läsning! 

 
Två till från akademibokhandeln. Första dagen hade de speciall erbjudande på min mormor hälsar och säger förlåt så jag kunde inte motstå att köpa den men då behövde jag ju givetvis oveboken i inbundet också! 
 
 
Från Sf-bokhandeln. The treachery of beautiful things har jag inte en aning om vad den handlar om men inbunden, snyggt omslag och för 59 kr kan man ju inte säga nej. Awakens tror jag ska vara bra och för 39 spänn så kan man inte heller där motstå. 

 
Från Sf-bokhandeln. Varit sugen på denna serien och nu eftersom jag köpte hela på en gång så hoppas jag verkligen att den är bra! 117 kr fick jag ge för allihopa. 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Många bra fynd! Köpte också Tårar-trilogin när det blev extrabilligt :)

    Svar: SV: Ja jag tycker det med :) Ska bli så kul att läsa!!
    BokParadiset

    2014-03-26 | 11:23:01
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Emma säger:

    Åh, jag tycker mycket om Hereafter-trilogin. Hoppas du tycker om dem :)

    Svar: SV: Åh va bra, då hoppas jag att jag gillar den med! :))
    BokParadiset

    2014-03-27 | 12:18:22
    Bloggadress: http://emmasbocker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: