Bokparadiset

I love spring tag

Kategori: Allmänt

Jag blev taggad utav Elina, tackar så mycket! 

1. Hur är våren där du bor?
Här i Göteborg är det väldigt blandat väder. Ena dagen supersoligt för att sen bli mulet. Men länge sen det regnade, peppar, peppar. 

2. Vilken är ditt mest efterlängtade boksläpp i vår?
Sätt mig i brand av Tahereh Mafi har jag längtat efter hur länge som helst! 
 
3. Visa ett bokomslag som får dig att tänka på våren.

Och sedan kom hösten

Egentligen är det ju höst på bilden men tycker den påminner om våren lika mycket, när man går barfota för första gången! 

4. Var kommer du sitta och läsa i vår?
På balkongen i en månad till i alla fall, sängen är alltid en favorit. Det blir nog en hel del på tåg och buss också. 
 
5. Hitta ett omslag med en sol på!

This is What Happy Looks Like

Något jag tänkt läsa till sommaren! 

 
6. Vilka är dina favoritböcker att läsa på våren?
Skulle inte säga att jag läser speciella böcker på våren i så fall är det mer en genre. Och i så fall är det nog contemporary som är lite åt det sommriga hållet så man får lite sommarfeeling. 
 
7. Hitta en bok med många olika färger på omslaget.
Land of Stories: The Enchantress Returns

Kommentarer


Kommentera inlägget här: